رئیس ستاد مردمی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کرمانشاه با بیان اینکه با انتخاب دولت یازدهم خسارت‌های زیادی به کشور وارد شد، گفت: میزان آرای قالیباف در نظرسنجی‌ها خوب بود، اما با این وجود وی پا روی اراده شخصی گذاشت و گفت من آمده‌ام تا این دولت چهار سال دیگر تکرار نشود.
کد خبر: ۴۲۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، محمد رشیدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستادهای تبلیغاتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف که پیش از ظهر امروز در ستاد جوانان حجت‌الاسلام رئیسی در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقی که در سال 92 نیفتاد در سال 96 افتاد، چرا که در آن سال نیروها انقلابی به اجماع نرسیدند و نتیجه آن به روی کار آمدن دولت یازدهم بود.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کرمانشاه با اشاره به اینکه با انتخاب دولت یازدهم خسارت‌های زیادی دیدیم، گفت: دولت یازدهم منابع کشور را به حاشیه برده است، چرا که دولت یازدهم با ارتباط دادن مشکلات اقتصادی با سیاست خارجی، اینگونه می‌اندیشید که با برجام همه مشکلات اقتصادی برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: میزان آرای قالیباف در نظرسنجی‌ها خوب بود، اما با این وجود وی پا روی اراده شخصی گذاشت و گفت من آمده‌ام تا این دولت چهار سال دیگر تکرار نشود.

رشیدی انصراف قالیباف در حمایت از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی را نشان دهنده وفاق و انسجام نیروهای انقلابی دانست و افزود: نیروهای انقلابی همواره در دفاع از نظام اسلامی حاضر و آماده هستند و همچنان که در جبهه حق علیه باطل با دفاع جانانه از مملکت این مهم را نشان دادند.

وی با بیان اینکه تمامی ستادهای قالیباف و رئیسی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، گفت: فعالیت‌ها ستادها به قوت خود باقی‌مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار